Условия за връщане и възстановяване

Нашето право на връщане продължава 14 дни, което означава, че имате 14 дни от получаването на вашите стоки, за да се свържете с нас, ако искате да върнете стоките. За съжаление, ако са изминали 14 дни от покупката ви, не можем да ви предложим възстановяване или замяна. За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван (несглобен) и в същото състояние, в което сте го получили. Освен това трябва да е в оригиналната опаковка. Трябва да се свържете с нас, преди да върнете артикул, ако не успеете да направите това, може да не успеем да обработим възстановяването. Ние не носим отговорност за стоки, върнати без предварителен контакт или разрешение от нас, които са повредени или изгубени.

Разрешено връщане

След като разрешим връщането, ще получите имейл от нашия екип за връщане с вашия номер за връщане и инструкции какво да правите по-нататък. Ще оставим 30 дни от получаването на този имейл стоките да бъдат върнати в нашия склад, след което възстановяването на средства ще бъде извършено по наша преценка и стоките, върнати или върнати извън този период от време или без предварително одобрение, могат да бъдат отказани и върнати на подателя, което може да доведе до отговорност за допълнителна такса от куриерите. Ние не възстановяваме суми за поръчки, докато върнатият артикул не бъде приет и обработен от нашия склад.

Оригинална опаковка

Ако върнатият артикул е ИЗПОЛЗВАН, ПОВРЕДЕН или не е в ОРИГИНАЛНАТА ОПАКОВКА, ние няма да можем да предложим пълно възстановяване и ще бъдем таксувани с 30% от първоначалната покупна цена, за да покрием факта, че вече не можем да го продадем. Преди да върнете вашия артикул, препоръчваме ви да направите снимки на артикула и опаковката, за да визуализирате състоянието му. В случай на повреда при транспортиране, наличието на визуален преглед на състоянието на артикула, преди да бъде изпратен, ускорява процеса на връщане и предотвратява отхвърлянето на върнат артикул поради повреда.Ние не приемаме продукти, които са опасни материали или запалими течности или съдържат газове. Моля, уверете се, че резервоарите на всички продукти, които изискват бензин, са изпразнени и че кабелът на батерията е изключен в случай на елементи, захранвани с батерия. За да завършим връщането ви, се нуждаем от касова бележка или доказателство за покупка. Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, преди да върнете вашия артикул, за да сме наясно с връщането, ако не го направите, може да доведе до забавяне на обработката на възстановяването.

Как стават ремонтите, къде да отида?

За ремонт и поддръжка на вашия продукт можете да отидете в отдела в Халстерен (само с уговорка). Не можем да гарантираме, че вашият продукт ще бъде произведен директно на място. Можем да ви помогнем само ако артикулът е закупен от нас. Ние също така гарантираме всички наши ремонтни дейности. Даваме на нашите клиенти 50% отстъпка от почасово заплащане! вместо 60 NOK, вие плащате като клиент на BWW 2INVEST N.V. само € 30 на час (без части). Има ли нещо, което не можем да поправим веднага? След това ще гарантираме, че вашият продукт е готов в рамките на 15 работни дни. След това можете да вземете продукта си отново.

Продуктът е върнат след 14 дни, защото е дефектен?

Понякога получаваме артикули обратно, защото са дефектни. След проверка от нашите служители това се оказва грешно в 99% от случаите. Често превозните средства не са правилно сглобени или батерията не е заредена или просто не е свързана. Ако върнете артикул поради дефект, но се окаже, че е наред, начисляваме разходи за труд и администрация. Разходите по връщането на стоката също са за сметка на клиента. Ако се установи, че автомобилът е дефектен по време на гаранцията, ние ще поправим и върнем артикула в рамките на 15 работни дни. Ако автомобилът вече не може да бъде ремонтиран, ще получите ваучер за това.

колекция

В редки случаи ние ще организираме връщането и ще ви информираме за всички такси, за които може да носите отговорност, преди да организираме получаването с куриера (разходи за връщане плюс такси за обработка от €20 до €40 може да се прилагат в зависимост от обстоятелствата. Разходите за връщане може приложими варират в зависимост от размера на продукта и се определят от нашата куриерска компания), ще бъдете уведомени, преди да организираме събирането. Ние ще уговорим с вас подходящ ден, но не можем да посочим конкретно време за получаване на колета. Ако пропуснете събирането, трябва да таксуваме за това, тъй като ще бъдем таксувани за пропуснатото вземане. Ако смятате, че няма да можете да присъствате на събирането, моля, уведомете ни възможно най-скоро и ние ще се опитаме да отменим събирането, но ако това не е възможно, ще таксуваме загубената колекция.

Писти и писти

Ако организирате връщането сами, препоръчваме ви да използвате услуга с възможност за проследяване, тъй като не можем да носим отговорност за връщания, които са изгубени при транспортиране. Ако организираме връщането, ще бъдете таксувани с такса, която ще покрие разходите на куриера, както и административна такса, която ще бъде приспадната от възстановяването ви, отделът за обслужване на клиенти ще ви уведоми, преди да организира връщането. Продуктът остава ваш, докато не бъде успешно получен, прегледан и подписан от член на нашия складов персонал.

Имам връщане

След като връщането бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим имейл до